Wednesday, June 23, 2010

AKu mASaK SEndR!k!!!!!

pekabo sume....
aku suke lmbt2 update blog lau de stowi nk diceriter...
sebab aku mls nk taip
hahahaha
aku nk criter ni...
smalam an(22/6/2010) 1st time aku msk sumenyer sndrik!!!!!!!!!
bangge + xcited.....
hahahahaha
yelakan...slame ni aku tau tlong mak kt dpor jer....
jrang sume aku msk sndrik............
tp smlm r pg 2 sblom mak aku kuar pi skola dye kate dlm sink ade ikan
ko pi bkor ikan 2 pastu uat bening kobis...
aku da nganga...
xkn nk msk sndrik kot... ne reti....
pastu mak aku ckp la uat gini,uat gitu...
tghari 2 aku bntai je bkor ikan 2....
pastu aku men uat je kobis 2....
2jab lbey aku dok dpor...
hahahahahaha
akhirnye jd la ikan bkar ngan bening kobis....
puas aty sbb da siap.........
biler mkn sdp lak 2....
abes licin sume mkn.....
wlupon lauk smple tp aku bgge ngan dri sndrik.....
hihihihi
truskan usehe untok aku......
hehehehehe

2 comments:

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang