Thursday, May 26, 2011

kEmaLanGaN


menakutkan!!!!!!!!! nyawe aku hmpir teragut td sbb kecuaian aku,,,alhamdulillah aku ta pape,,, :) tp still cuak,,, mau tak an lau da nk kne langgor dek kete tngah2 alam tu ha,,,
cite nyer cenggini,,ptg td aku pi dting ame inche malek,,memule lepak at taman,,dalm stgh jam gitu ngajak la lepak malentak ABC sat,,,then mase tu dye tnyer "nk tukar moto ta?" aku jwb "ley gak (dgn mke berseri,hoho)",,then mse tu jln sampi la traffic light,,,spe dok 1 tmpat ngan aku msti tau traffic light simpang 4 dkt shell tu ha,,,se tu traffic light merah,,so aku ngan c dye ni borak2 la sat,,sebelah kiteowg de kete,,se borak2 tu dye ckp se aku bwk moto dye de bnyi plik,,aku telek la moto tu an,,tbe2 aku dgr dye da pcut,,rpenyer da ijau,,besenyer lau aku jenjalan ngan myQs aku pon twos pcot time ijau an,,n alhamdulillah ta pnh jd pape at aku,,,tbe2 arini,,,,,,,,,,,cam bese aku masuk gear twos nk pcot,,tp x sgke lak kete yg sblh kiteowg td nk belok kanan,,aku nk twos,,mau tak nk berlanggor at tgh2 tu!!!da la kndraan pnoh kiri,kanan,depan,blakang,,,sumpah aku cuak!!!lau jd pape at aku cane??da la mto owg,,,seb bek la kete tu ta laju,,pdahal jarak aku ngan kete tu td da taraf pembaris 50sen yg bli at popular book store tu ha,,,Ya Allah!!! lege aku!!! driver tu pon seb bek ta maki aku ke per,,,nk nangis!!!ta penah jd at aku sblom ni!!!

sampai kdai ABC tu puas c dye membebel at aku,,antare ayt2 dye,,"lau jd pape at awk sape susah??" "awk tu da la lesen P lg,lau kene tarik cmner?" "da la slah awk,sptotnyer awk dok jln sblh kiri,bukan kanan",,, memang aku tarik muke pastu,,tne2 rase takot nk bwk moto,,uhuk3,, :'(

p/s ::: len kali dpn traffic light jgn berangan + dok di lorong yg btol,,uhuk3,,:'(

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang