Sunday, January 8, 2012

meowwwww~~

semalam,, (7/1/2012),, aku saje melawat member kat umah dye,, dye tak dok kolej,, dye dok lua,,, aku pegi dgn ousmate aku,, berempat,, sampai sane memang tgh lapa giler,, kbetulan de kedai makan kat situ,, seb bek,, lau tak aku da pikir nk masak megi je kat uma member t,, haha

se tu area 2.30,, x de org pon kt kdai tu,, mgkin owg da suda makan,, haha de la lauk sikit2,, kurang2 bole uat perot masing2 kenyang,, mase tgh mkn tu de seko kucing dok tawaf kliling meje kiteowg,, dye tgok je kiteowg mkn,, pehtu dye pi kat aku,, aku pndg dye,, dye egt aku cam nk bg dye mkn je dye pi panjat aku,, bertuah tol kuceng ni,,haha

aku nk bg mkn,, tp serbe salah lak coz aku tgok akk kdai mkn tu baru je mop lantai,, t kotor lak lantai lau aku bg mknn kt kuceng tu,, tp kuceng ni da uat muke ksian je,, aku bg la isi ikan cket,, xcited dye!! bile aku toleh lg licin da,, seb bek bersih,, xla aku rse bersalah kt akk tu nnt lau lntai kotor,, hehe

tak lame tu aku abes mkn,, xde ape da nk bg kuceng tu,, dye pon terbaring je,, pnt kot,, se aku suda mkn tu de sowg pompuan bru msok kdai nk mkn,, dye dok sebelah meje kiteowg,, aku da suda tros basuh tgn,, pehtu dok alek kat meje smbung abeskan air,,

tgh2 sedut air tu aku saje toleh kliling,, tibe2 aku tgok pompuan tu tolak kerusi dye ke blakang and dye SEPAK kuceng tu ngan TAPAK KAKI dye!!! wut-dee-hek!!!! pehtu dye smbung mkn dgn muke tak bersalah,, terkejut kuceng tu kene sepak,,

series aku sangat terkejut!! apesal la!! aku tak penah tgok dpn mate kuceng kene sepak camtu,, cian kot,, kot lau ko rae kuceng tu menganggu, tolak je la pkai kaki,, tak perlu nk SEPAK!! kwn2 aku yg x suke kuceng pon x penah dyeowg sepak tau!! kurang2 pon lari dr kuceng tu aku faham lau ko tgh makan xkn ko nk lari kot kan,,

aku emosi giler dgn org cani,, terok punye prangai,, hei!! muke x cntek xpe la!!! even aku tau msti owg lg prefer muke cantek tp hati tu murni la ceket!! de gak saham!! ini muke x cntek wlopun konon cntek dgn mekap tebal tu hati x murni ade ke saham?? grrrrrr ntah nnt ank ko lyn cane agknye,,

disebabkan aku tanak kuceng tu kene sepak lagi ngan pompuan tu,, aku pggil kuceng tu ajk jaln smpai tngge,, konon2 nk bg mkn,, seb bek kuceng tu ikot,, cian kn ko kuceng,, ko nk mintak mkn je kan,, bukan nk mintak makan TAPAK KAKI!! erghhhh

ape salah kami,, :'( -google-
cerite tambahan~~
hari jumaat lepas (6/1/2012),, aku pi psr mlm ngan ousmate,, pehtu beli nasik ayam,,, smpai umah nk mkn la nasi aym tu,, bukak je polistrin tu semerbak bau busuk!! aku x syak pape mule2,, egt dtg dr tmpat len ke,, pehtu aku cubit sket isi aym  tu nk mkn,, pergh!! rse nk membunuh!! pehtu aku agkt aym tu aku bau,, mak aih bau dye,, cam tong sampah!! busuk giler,, otomatik aku nk muntah,, cepat2 aku ttup polistrin tu,,,

ni lagi 1 kes aku tak paham!! orang ni x reti jujur ke ape dlm perniagaan dye?? da tau ko pnye mknn x elok buang la,, takan ko nk recycle smpai berhari2 kot?? aku ckop x puas aty!! mse bli nasi tu aku tunjuk je nk yg ne,, pehtu org tu yg tlong bungkuskan,, abes mase dye bungkuskan tu dye tak bau ke?? x bleh nk tukar terus ke?? pikir nk untung jeee!!! sampai bile pon ko x maju la!!!! aku lak tak penah terpikir dpt makann berbau camtu,,, erghh

kat kampus aku ni pon de 1 kafe camtu,,, dr sem 1 kot,, agak la nk meniage pon,, lau ayam tu da tak elok,, tayah nk goreng byk kali,, ape engat ko goreng lapan juta kali ayam tu fresh jeee?? byk kali aku kene kat kafe ni,, aku bli mknn ngan dye bile terpkse je,, bile kafe len da xde lauk or tutup,, hai la manusie,, pe jenis la kamu2 ni,,

aku bukan nk kate aku ni baek sgt,, aku cume nk luahkan pe yg aku x puas hati,, sebb aku tau aku x pat nk luahkan kat orgnye,, aku dpt luahkan kt korg yg bace pon da oke,, harap amek pngajaran bg sape2 yg terbace,,,

aku tak kate sume peniage x jujur,, cume bagi peniage jgn la ade prgai mcm ni,, rezeki yg kowg dpt tu utk kluage,, lau uat prangai x jujur cmni,, cane ngan rezeki korg tu?? same2 kite ambil pngajaran dan jgn mngulangi kesilapan,, :D

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang