Tuesday, December 11, 2012

Whatsapp for PC!

assalamualaikum! helo everyone! hehe :D

okeyy, harini kau nk bercerite sal whatsapp utk PC!! aku memang sgt jakun! baru aku tau ade upenye mende ni.. egt tade.. semalam ar aku semcm xtau nk buat ape n nk tgok msej kawan aku yg katenye dihantar kt whatsapp.. da la BIS aku x aktif.. memang tak dapt la aku mebukak whatsapp kan..

pastu dan-dan aku terus google 'whatsapp for pc'.. pastu aku jumpe LINK ni.. aku pon bace2 dan ikut ape yg die suruh buat.. tup tup tak sgke aku de whatsapp utk laptop ni!! hahahahaha ke sbnrnye mnde ni da lame aku yg baru tau ek? hehe soo, sng la aku nk cntct dieorg bile BIS aku tak aktif.. aku tak topup agy.. huhu




ni la hasilnye setelah didownloadkan.. :)

download semalam, tapi harini baru terpikir nk update kt blog.. haha :p

selamat mencube kalau rase nk cube :D


0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang