Wednesday, January 16, 2013

game kat GOOGLE

Haiiii
lame x bersue muke.. hehehe
ade je mende nk cerite.. tp tu la.. tangguh2 terus malas nk taip.. hahaha
harini aku nk citer tak citer pon sbenarnye pasal game kat GOOGLE

korang perasan kan yg GOOGLE punye header tu medang je tukar2 kan.. ade je event yg berkaitan.. kemain la kreatifnye..
tp GOOGLE punye kreatif ni smpai tahap kite BOLEH MAIN sekali header tu!!
part ni series aku salute kagum habis!! hahaha

korang tgok la gambar2 ni.. :D 

ni header GOOGLE biase
ni header google luarr biase! -football olympic 2012-
ni latest punye! sile lah main skrg.. hahaha
ni seangkatan olympic games 2012 gak
ni game pertame aku main.. haha basketball olympic 2012

yg ni aku x sempat main pulak.. tp search google image ade.. hehe

kalau la aku dok bercerite koleksi header google yg kreatif ni smpai besok pon x habis!! hahaha rase mcm nk start kumpul la header2 depa ni.. menarik kauu!! hahaha
selamat bermain dan berimaginasi dengan gembire ye!!
btw game2 ni masenye terhad.. so better main selagi ade.. menarik tau!!
wlauypun keanak2kan skett.. hehehe

nota ::: sedang pening memikirkan bakal menyambung ijazah dimane dan bagaimana dan berbagai persoalan dipikiran :'(










2 comments:

  1. Aku tak pernah pong sempat main header2 ni semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ape ni faris slalu ngadap pc, on9 takan tak pasan game nih.. hahaha

    ReplyDelete

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang