Wednesday, April 24, 2013

[waiting] Result

assalamualaikum.. well hello :)

sbenarnye tade ape nk ckp sgt pun skrg ni.. cume skrg tgh berdebar2 nk tggu RESULT!!! arghhhhhh

9 MEI 2013

bg aku ni bukan bende kecik wehh.. aku tau segalanya da lpas nk nnges pun x gune.. kite hnye mmpu tggu je ape keputusannye.. tapiii sesalan tu tetap ade dlm diri aku ;(

bayagkan la.. habis je tiap 1 paper aku tak bole tido dgn tenang.. aku lelap je mimpi yg bukan.. result fail, mak bpak kcewe, ini itu slah jwp, careless, mcm2 kut.. aku lelap tu de la bbrpe kali terjge.. serius sem ni mmg aku dan bdn aku skali jd lain mcm.. mungkin sbb final sem.. sglenye jd berat dan lain mcm.. fuhhh


soooooo, aku berhrap.. sgalenye baik2 aje :).. wlupun hati dan otak aku kurang bersetuju

semoge dipermudahkan segale urusan.. aminn :)

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang