Friday, October 25, 2013

Kerja baru. Pengalaman baru.

Assalamualaikum dan hai~

lame tak bersua ni.. hehe maklumlah la.. aku da buat sesuatu tu aku tumpu pade tu je.. skrg ni aku dlam mood menumpukan perhatian terhadap buku.. sebelum ni tgok la bape byak buku aku beli tp tersadai je tak terbace sbb mood nk bace tak dtg lagi.. haha

buat mase ni aku nk habiskan buku2 yg mcam fixi dulu.. yg da habis setakat ni bisik (baru je habis 5 minit lepas), hilang, proksi virginia (dubook press). lpas ni nk smbung infantisid, samar.. hehe magis abg RAM aku pun tak sentuh lg.. sabar ye.. ikut turn.. hehe

aku dok hadap buku2 ni pun bersebab.. sebabnye skrg ni aku da mule kerje baru.. dan kerje aku tak memerlukan kudrat sgt dan sgt bosan kalau aku tak bawak bahan.. haha kerje aku skrg pegawai jage kedai serbaneka.. ala~ mcam 7E tu.. hehe

kerje aku ade 2 syif.. masuk kol 9am-7pm.. masuk 12pm-10pm.. buat mase ni aku syif pg tu la.. tgok la lpas ni kut ade prubahan.. aku baru kerje slame 5ari.. HAHA kerje aku susun air, susun jajan, sapu lantai, mop lantai.. da siap sume dok goyang kaki tggu pelanggan dtg.. senang tak? haha

pemandgan dr kaunter cashier.. hehe

sblum ni aku sgt la bercite2 nk jd cshier smntare knonnye sbb excited nk pegang duit byk2 dan godek2 mesin cshier tu.. dan impian aku tercpai! HAHA aku dpt gune mesin tu! mase mule2 tu agak gigil la sbb tersalah tekan, pastu duit short, duit byk lak tu.. huhu

alhamdulillah harini sumenye ok2 je.. wlupun kdg2 ade minor ksilapan.. whewww~ haha tokey aku ni kakak melayu dan die own 3 kedai.. 2 serbaneka dan 1 makanan (wafer, ice blanded, jagung, aiskrim, kaya ball).. kdg2 klau akak kdai mknn tu rehat aku tgok2kan kdai tu.. tlong mane mmpu..

dan lagi 1 yg aku excited adelah sbb aku dpat belajar buat wafer, kaya ball n ice blanded! yeayy ilmu baru tu.. hehe buat mase ni kaya ball ngan wafer aku perfect.. smpai planggan puji.. awwww~ ice blanded agak fail wlupun tgok mcm snang.. HAHAHA


1st time buat kaya ball dan dapat seekor itik@siput@angsa.. HAHA

bile da start keje aku agak lame tak sentuh laptop.. bile tak sentuh makanya running man aku dan supernatural season 9 aku terbengkalai! tidakkkk.. huhu skrg tgh dwnload.. esok la tgok sbb aku da ngantuk tibe2.. haha

selamat malam~ tata :)

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang