Thursday, January 20, 2011

BaS + PaK gUrD yG mNyAkiTkaN AtYh!!!


assalamualaikum~~~
da lame rse x update blog nih,,,,
huhuhuhu
malas larh!!!!
skg ni aku xde nk ckp bnyak pon,,,
tgh sakit jiwe + rage nih!!!
arghhh!!!
bas mlm utk kuar da tader!!!!
benci dowh!!!!
alsan HEP lom luluskan,,,,
perghhhh
sy nk kuar,,,
uhuk3 T-T
busan!!!!
pehtu td aku ngan dak klas aku knon2 nk kuar pi mkn2,,,
pastu tggu la bas dgn smngatnyer,,,
tggu2 ta dtg gak,,,,
asl lak kan???(aty aku berkate)
pehtu nmpak er pak gurd trafik lalu,,,
aku pon dgn arifnyer pi dok tgh2 jln tahan pak gurd tuh,,,
tbe2 aku rse yg aku ni sgt sngl,,,,
hahahaha
kiteowg pon tnyer er asl tader bas an,,,,
bliaw pon kate ader,,,
tp kami kate da lme da tggu,,,,
make bliaw pon calling2 la drebar bas,,,,
make ksimpulannyer BAS TADER!!!!!!!!
kami yg panaz amek kputusan mkn at luar pgar kmpus,,,,
pehtu yg mnyebabkan aku mkin hot rmai nk mampos kot!!!
da la servis slow,,,,
mak aih,,,,
pnt tggu,,,,
pehtu akiteowg pon order r kan,,,,
tggu pnyer tggu x smpai2 gak,,,
pegi er tnyer pakcik 2,,
dye kate da antar,,,,
aku kate x dpt pon,,,
rpenyer silap anta da,,,
owg len yg dpt,,,
agak budak yg amek 2 x rse berslh ke amek owg pnyer?????
da nk kne tggu mknan 2 lg,,,
makcik 2 sudi nk msakkan yg baru,,,
BOSAN!!!!
alih2 msuk pgar kampus dkt kol 11 mlm,,,
x pnh kot aku blik lambat cenggitu,,,,
hohoho
1 pencapaian yg mnarik,,,
hehehe
pastu lg 1 kes yg mnyakitkan aty,,,
masok2 pak gurd dok sound,,
"SPE YG XDE KAD PLAJAR DOK LUAR X BLEY MASOK"
mak aih,,,aku da sah2 ta bwk,,,lpe kot,,,,
mke da glabah giler,,,,pastu aku lak spesis gelabah x reti nk nyorok,,,,
pastu pak gurd 2 kluarkan sore merdu,,,
"HA AWK YG SOWG 2,,KAD PLAJAR MNER???"
sah2 pandang aku sekor,,,
aku da glabah gaban,,,
aku pon ckp la lper + aku dak klas dyeowg kot,,,
(logik la sket aku nk mrempat suke2 kat klej 2)
make aku pon lpas,,,
pdahal kan dak depan n dak blakang kiteowg dye ta tnyer pon,,,,
sngaje uat aku gelabah la!!!!!!!!!
sengal,,,
aku x suke di-gelabahkan,,,,
C.A.C.A.T

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang