Saturday, January 8, 2011

kSnGaLan MrAyAp D meLaNg

assalamualaikum!!!!!!!!!!
nk stowi nih,,,,,
td an,,,
aku ngan dak umah aku pi econsave jln2 prabis uet,,,
padahal yg nk bli barang sowg je,,,
barang untok uat hamper kempen derme drh,,,,
pehtu siap uat promosi lak kat umah,,,,
sowi la kwn,,,,
drh aku sgt2 la berkurangan utk diderme,,,,
hahahaha
alasan!!!!
yg laen lak pntang nmpak barang cantek + murah,,,,
sume nk sapu,,,
hohoho
aku la yg termasok dlm golongan2 tuh,,,,
hahahaha
da la x cocok uet agyh,,,
seb bek ckop,,,,
egtkan pstu msing2 nk jln pilah,,,,
tp trase mcm da lmh sendi bagai,,,,
x jd la jln,,,
len kali la kut,,,
aku semacam seronok sbb aku ni da la sgt2 jrg mrayap same ousmate,,,
huhuhuhu
nk jln2 agyh la sok,,,
wlopun aku tgh demam,,,,
uhuk3,,,T-T
ni la barang yg aku bli td,,,

bantal + cardigan murah,,,,
aku ckop suke barang2 murah,,,
hehehe





notakaki:::jgn lak cup aku murah ek,,,,aku mhal tau,,,hantaran nk juta2,,,hohoho

2 comments:

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang