Tuesday, February 8, 2011

saLaH mAsuK :p

assalamualaikum,,,
da lme x update blog,,,
hehehe
ni aku nk citer sal adad lepas,,,
hahaha
da berzaman baru nk citer,,,
kuno sungguh!!!!
citernyer cenggini,,,
aku pi jln ngan bf aku kat seremban,,,
nk tgok wayang,,,
kiteowg tgok citer 'The Green Hornet'
agak ksengalan citer tuh,,,
laki cine tuh agak ensem cket,,,
hehehehe
krete mreke sgt COOLIO!!!!!
macho ah!!
hehehe


dalam wayang kan cejuk giler,,,,
kaki aku tahap beku bagai,,,,
aishh,,
kuar2 tu aku twos la tuju toilet,,,
dlm pale aku memang da set toilet pompuan sebelah kiri
coz sblom aku tgok wyg aku adela pi toilet kat bgunan tuh
area tgkat 2 or 3,,,


so,,,
bile aku tuju toilet 2 aku x pndang depan,kiri,kanan da,,
twos tuju kat owg yg jge toilet 2 nk ksik uet 20sen msok toilet,,,,
tp dlm mse yg sme kaki aku laju benor nk mlgkah msok toilet tuh,,,
aku dengor le sore merdu dok tgur aku,,
dye ckp gini,,,
"kak!!msok sebelah sini lah!"
siap 3x diulang,,,
aku da blur jer,,,
aku pndang budak tuh pastu pandang depan,,,
mak aih!!!!
aku da nk msok toilet LAKI kot!!!!
bapak bengang gilerh!!!!
dak tuh da uat mke tak paham + nk marah,,,,
bf aku lak ley ckp gini,,,
"amboi,amek kesempatan nmpak?"
sgt3 memalukan,,,
pehtu dengan x pndang kiri kanan,,
aku twos terjah msok toilet yg sptotnyer aku msok,,,
rpe2nyer,,,


TOILET POMPUAN SEBELAH KANAN DAA~~~
malu(*_*)

2 comments:

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang