Saturday, February 5, 2011

sY GaTaL bEriNai

assalamualaikum~~~
ritu kan aku de stowi sal kaki aku yg sakit tuh,,,
yg berbalot tuh
aku da bukak balutan tuh td,,,,
sakit kot,,,
klakar aku tgok kaki aku,,,
da x rupe kaki dah,,,
abeslah uet hantaran aku kurang nnt,,,,,
hehehe
ni aku nk ctowi sal aku gatal nk berinai,,,
hahaha
aku nk berinai ni bukan per,,,
tp mak aku ckp mungkin ley kringkan luke aku tu,,,,
seb bek mak aku tak perah limau dl ingredient limau tu,,,
wlopun spatotnyer perah limau,,,
tp,,,
wlopun tader limau se aku tepek inai tu kat kaki,,,
mak aih,,,,
P.E.D.I.H kot!!!!!!!
mau x menggigil aku,,,,
nk nangis x mampu dah,,,,
cheh ayat,,,
hahaha
tp time nih aku x basoh agyh inai kat kaki,,,
aku just bsoh inai kat tgn,,
ni ha ropenyer,,,,


comel kan kuku2 aku,,,
hahaha

2 comments:

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang