Saturday, March 26, 2011

buat hal lagyh!!!

tarikh 25/03/2011-jumaat-,,x masok lgsung tarikh ni,,,
tatau la npe de je dugaan dtg kat aku,,,
ditakdirkan mggu ni keje melambak2 dtang,,
aku ta pggil pon bliaw nk dtg,,xde prasaan lgsung kje2 ni,,
aku da la semacam aura malas bergande2,,,
diceritekan ari khamis tu aku tertidor,,
knon nk tdo kjp jer,,tp kol 6 pg aku bgon,,da la sgale2 kje x uat gyh,,
pastu lak pg2 ni kol 8 kne kumpul de program kat kampus,,
se tu la aku baru teringat kje2 aku x siap,,,da la msing2 nk kne anta arini sblom kol 5pm,,,adoyai,,bale2!!!!
aku cabot dr program 2 area 10 lbey,,msok bilik twos uat kjer,,,
kelam kabot giler coz aku nk kjar bas uitm kol 3.15pm,,,tgh syok2 uat kje tu jam da kol 2,,
mak aih!!!kjpnyer mase berjlan,,kje x siap agyh,,ne sempat nk kjar bas cmni,,
make aku pon mintak belas ehsan dak2 umah ajk tmn aku nek teksi utk kjar bas blik segamat kol 4.30pm,,
pehtu call la pkcik teksi soh amek kol 4.10pm,,tp x sgke lak pakcik tu punctual giler,,,
aku nyer barang x kmas agyh,,kje x siap agyh,,,nk anta gyh,,,nk nangis!!!!
aku ckp ngan pakcik tu kat klas agyh,,cheh,,nipu!!!pdahal tgh kelam kabut,,,
pehtu aku pi la anta kje aku kat blik lecturer,,aku call pakcik tu tnye ktner,,dye kate da amek owg len,,,
mak aih!!!kijam tol!!!kok ye pon tggu la aku 5 mnit ke,,,isk3!!!
da klam kabot carik teksi,,ousmate aku pon trut gelabah coz tgok aku gelabah giler,,,
tgok jam da 4.25pm,,pe cer nk kjar bas cani???
pehtu kteowg jmpe tksi,,tp tksi tu kne anta owg dlu,,dak tu lak pi amek uet,,lme nk mati lak tuh,,,
pakcik teksi tu pon join gelabah cam aku,,hahahahaha klakar lak rase,, 
tggu pnyer tggu dak tu kol 4.45pm baru grak,,,heh!!mimpilah ko nk nek bas syakirah!!!!
aku pon call bf aku ckp aku da trtggl bas rsenyer,,bf aku lak dgn tenang haty berkate,,,
"tape2,,bio owg pi pilah amek awk" eh?? da la bf aku ta sehat,,kne nyusahkan dye,,
cian dye,,,awk!!maaf nyusahkan awk!!! :(
aku lak join dak umh aku pi econsave,,sambil2 tggu bf aku dtg,,,terharu ni dye sggup amek aku,,:)
aku cll mak aku,,ckp r sal kne tggl bas,,make kne la aku d bebel mak aku,,,aku takot kne marah taw x!!!:(
bf aku smpai area 6.25pm,,,then gerak dr pilah kol 7.20pm coz ousmate aku sakan suping2,,huhuhu
sampai umah area 9.10pm,,,x pnh tau x blik mlm!!!dgn laki lak tu!!!pe ako uat ni syakirah!!! :(
smpai umah da cuak tkot kne marah ngan abah,,da la aku pnjat pagar,,,coz pgr da knci,,,,,hahaha
msok2 umah twos salam mak abah,,hati aku lak dup dap dup dap
yeyey!!!mak ngan abah x marah,,uat penat aku cuak jer,,,mungkin alsn yg aku bg tuh kukuh kot,,bgus2!!!

ksimpulannyer,,,len kali kje tu uat awl2,,jgn tgguh2,,pdn mke ko!!!!

2 comments:

  1. hahah!!!! syark yang gelabah! lame seiyh ta tengok perangai kau yang tu

    ReplyDelete
  2. perli yer,,
    siyes weh,,
    aku tatau cane nk control gelabah,,
    abes owg kliling aku dpt tempias,,
    huhuhu

    ReplyDelete

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang