Monday, April 11, 2011

JaLan-jaLaN~~~

hye anda2,,lme da x update belog,,,berhabok!!!mls bebeno,,nk uat lagu mane dok??hehehe aku nk citer sal aku kuo poye2 sabtu ritu,,,sme c bolat sye >inche malek< jgn mare yerp :p kiteowg pi seremban jerp,,mane lg nk pi kan??tader knderaan sndrik owg kate,,, laen la kot dtin sri habibah a.k.a my mum nk campak myvi kat sy,,,xpong abe c malek sy nk lempor lancer ke kan3,,,hahaha ley la mrayp serate semnanjong,,,hahaha over!!!!!
                                    
                                                               ~myvi purple,,,,(^__^)~

                                  
                                                          ~Lancer idaman inche malek~

sampai seremban area 11 lbey,,dr mlm tuh da decide nk nengok 'Dilarang Masuk',,,da ckp awal2 ngan bf nk nengok,,,sbab trailer dye cam best,,huhuhuhu tp bg bf semacam mls nk nengok citer tuh,,pehtu dye ajk nengok 'Rio',,,last2 tgok 2 citer,,,tiket wyg 'Dilarang Masuk" aku spport,,n 'Rio' dye spprt,,hehehe make tgokla kol 12.40 citer aku,,,4.15 citer dye,,,

aku nk citer sal 'Dilarang Masuk' ni,,,aku msok agk lmbat pnggung tu sbb c malek tu men nyorok2 ngan haku,,uat aku wiso je,,wlopun aku yg start uat prngai bebudak tu aku nk knekan dye,dye knekan aku blik,,hamek ko!! masok2 dlm da la de owg dok kat sit kteowg,,,seb bek de space ksong,,sabo jela!!!pehtu citer 2 da start,,,kciwe sbb ktinggalan cket citer tu,,lau nk nengok sinopsis kt cni ae here,,awl2 citer tuh agk best,,,terkzut cket2,,nme pong trailer an? mnarik minat aku la nk nengok,,awl2 aku ksik 4stars,,biler da nk abes tuh aku kureng pahem cket,,antare situasi yg aku x pahem beno2..........

  1. mengape si fatia tu dok terapung 45 drjah??dye da pengsan kne cekik kan??ke halusinasi pnjnyah tu jer??kowg pnh uat kan graf yg dpt result direct porpotional,,cenggitu la keadaan si fatia tu,,x pahem aku,,,,
  2. mule2 doktor tu ade,,,biler si roonie pndang fatia jap sbb fatia distract dye drpd tembak pnjnyah tuh tbe2 bile pndang alek pnjnyh tu da ilang,,apekah??pnjnyah tu hantu kah??tp hantu takan ley bnoh owg pkai pisau n bedah badan owg kuarkan jantung,,ye tak??
  3. pe motip polis yg tbe2 dok tpi dinding yg de tulisan byak2 name tu kate "sy rse sy penah berade kat  cni",,pe tu??tbe2 jer,,, fatia pon layankan je polis tu,,
  4. nape ank buah polis yg byk2 tuh ley ta nmpak juli yg jatoh tergolek tpi curam tuh??padahal jarak x jao,,nmpak jer,,,n juli siap jerit2 mnx tlung n lempar2 uet,,,juli tu da mati ke sbnrnyer smpai tader owg pdulikan dyer??
  5. mne dtang reramai owg yg tbe2 muncul kai akhir citer tuh??pe motip dyeowg dtg???
part nk akhir2 ni aku ksik suku bintang jer,,sbb den ta pahe bebeno tau!!!!!


pas abeh citer tuh dgn hati yg kciwe aku jenjln kat mall tu ngusya sandal baru,,,sy nk sandal!!!malangnyer 1 pon x kenan d atyh,,lau de pon msti area rm50,,,mak x sggup agyh nk spent uet sndrik smpai rm50 nk bli ksot nyah!!hahaha lau pkai uet my mum taper,,hahaha pehtu jmpe yg kenan ley lak de tumit,,aku sgguh ta bley pkai ksot de tumit,,hatta tumit cenonet je,,kaki ku x sggup u!!! lg membare aty ni biler da kenan tader lak saiz!!!apekah??sgt kijam kan,,,aku nk kasot la!!!!jgn kjam sgt dgn parasaan membuak2 aku ni boley tak???
mereka sgt jelite kan3???









pas tenggelam dlm kekeciwaan ta dpt kasot n 'Dilarang Masuk' pi la plak nengok 'Rio',,,sinopsis citer ni lak cenggini here,,,citer ni aku ksik 4 bintang setengah,,klakow!!kdg2 aku rse citer katon je cam best banding citer yg owg berlakon,,hehehe cume bulldog citer ni agk selekeh,,yuks!!!ayak lior hanjing tu dok mleleh2,,gelik!!!

pas abes nengok cter ni kiteowg pi mlantak float n curly fries kat A&W,,,dapnyer FLOAT!!terbaek!!!se kt cni kbtulan de owg yg pkai costume bear A&W tu jalan2,,se smpai kat meje aku bear tu hlur tgn nk salam ngan bf aku,,bile tgn dyeowg nk bertaut bear tu tnjuk tgn kat aku lak,,salam ngan aku,,,hahahaha cian giler bf aku kne maen ngan bear tu!!!sabo je la,,bear tu gelakkan jer bf aku,,pas salam aku baru bear tu salam bf aku,,hahahaha



pas da mlantak A&W pi lak mlantak at pizza hut,,,,dasar pwot boye owang,,hahaha

                                                                    ~pizza paperoni~

pas da puas memboroikan pwot kmbalilah kami ke jalan pulang,,hehehehe~~

abes da,,,,t de citew agyh aku tambah ae,,lau rajin er,,hehehe babai!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang