Thursday, December 15, 2011

budi bahasa

panas panas meletop meletop!!!
hahaha

hari ni nak bercerite ni,,, meh2 dok rapat2 mehh,,, harini pegi kelas mcm bese,,, da la smlm tdo kol 3 uat statistic,, pehtu klas kol 8,, waaaaa,, ngantoks!!

kelas harini kol 8-9 n 10-12,, ade gap 1 jam,, so pegi bekfes sat ngan dak ni n tuju la kelas yg sepatutnye,,

se nk tggu lcterer dtg tu ade la rase cam nk pegi toilet sat,, astu kuar la kan pi toilet,, se aku masuk owg dlm toilet tu da nk sudah beroperasi,, lege rse,, x la tggu lelame,,hehehe

time turn aku nk msok de la dlm 4-5 owg masok skali,, da la 1 tndas je leh gune,, rmai lak tu,, seb bek aku cpt,,,

se tgh syok dok diam ade la manusie tnye "lame lagi tak?" aku jwb "lame" +aku baru masuk la memang la lme sket,,hehe + pastu dgr bnyi pintu tbde owg kuar,, maaf ae,, hehe

ehsan google

selang 1-2 mnit pastu ntah makeluk mane tibe2 "EH,CEPAT SIKIT BOLE TAK??!!" erk?asl ni weh? ape slh aku? aku tak masok smpai 5 mnit pon,, perlu ke nk jerit kuat2 sambil ketuk pintu bagai nk roboh?? series aku x penah kene cani,, cuak woahhh!! pehtu aku diam jee

bile aku diam aku dgr pintu nk masok area tndas tu kene hentak kuat2,, apesal la weii,, cepat2 aku memberhentikan segale operasi,, takut2,, huhu

bile kuar seb bek kosong da toilet,, sume da pi toilet len kot,, lau x mesti malu aku sbb aku yg kene haruk ngan makeluk mane ntah,,, dasar manusie desperate!!

tade BUDI BAHASE betol!! tnye leklok taley ke cam manusie yg pertame tu tnye?? balik kelas aku cite kat classmate aku,, dyeowg sume cam terkjut ar x sgke plak ade owg camtu,,

classmate aku bg kesimpulan senang je "org da desperate sggup uat ape saje",, muahahahaha series lawak!!aku plak siap tgh bygkan yg makeluk tade budi bahase tu lawo,, pergh buruk prangai seh!! jatoh saham ko!!

tolong la ae,, awk tu pompuan,, agak2 ar jge prangai even dlm klangan kaum ko sbdri pon,, x malu ke?? kurang2 aku pon lau geram or tak tahan ke aku bebel sorang2 da,, ko nk maki hamun ke,sumpah seranah ke sorang2 da,, ini sampai ko ketok pintu bagai nk roboh salak owg len camtu ape de hal??

haihhh,, renung2kan la,, :)

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang