Sunday, February 19, 2012

sNoW waLk!!!

oke,, lepas sebulan aku mnyepi,, akhirnye dtglah aku dgn cite baru,, hehehe
malas la nk hupdate,,, ishhh,, +titik tgn laju2,,haha+

harini kau nk cite sal snow walk kt i-city shah alam tuu~~ sgttt best oke kat sane,, uat kamu2 yg x penah pegi kawasan bersalji bole la nk brangan kat sane,, hahahaha sampai sane nnt kowg dpt baju sejuk yg disediekan pihak i-city tu,, aku nk baju bulu2 purple!! x dpt,, :'( dpt wrne kuning pelik je,, x best!! huhu

kwasan dye tade la besar mane,, kecik je,, tp keadaan dlm tu sgt mnarik,, peringatan kpd sape2 yg nk pi,, sile lah pkai kasut bertutup dan stokin,, kalau x kejung la kaki2 anda,,, hahaha sakit kut kaki nye,, rase cam bawak batu berjalan!! kebas!! +aku mnyesal x pkai kasut :(+

lagi 1 info menarik,,, bile kowg bercakap mulut kowg kuar "asap" a.k.a wap!! hahahaha aku dgn adeq aku sgt xcited kutt,, jakun abes!! yela kan,, ne penah nk tgok mulut kuar asap2 ni,, hahahaha

dekat dlm tu ade 2 slide,, 1 pkai plampung kcik,, 1 lg pkai "kasut",, hahaha aku naek "kasut" tu,, seronok je trun bukit berais,, hehehe

polar bear yg gemoks!! haha

posing x jd bersame penguin tiut!! haha

mak ngan ayah aku yg berangan kt oversea,, hehe

hai inchek ruse yg comel!! 

kwasan salji haruslah ade igloo kan? hehe

muke adeq aku yg tahan kesejukan,, haha

bujang yg xcited!! haha

sok paginye gerak balik johor,,, sblom tu sggah melake,, papa ku mahu mlihat paus besi yg gagah!! haha,, kt pntai klebang,, byaran masuk (mse aku pegi tu) dewase rm1, kanak2 rm0.50,, bese ar,, muzium nye x jd lagi pon,, de paus tu seko2 je,, nnt da naek muzium tu 2013 nnt ke,, baru de byk paus len,,

besar kan?

ni sisi dr blakang

tgoklah kipas kemudi tu,, sgt besar oke!!
tamatlah perjalanan kami sekeluarge,, hehe :D

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang