Thursday, February 23, 2012

syarahan perdane dgn Tun Dr Mahathir

helo,,,
sambung entry baru,, hehe
harini de event syarahan perdane 'transformasi minda penyelidik muda' yg disampai kan oleh Tun Dr Mahathir kat uitm shah alam!!!

sumpah aku sgt xcited sbb 1st time jejak uitm shah alam n dpt tgok tun dekat2,, hahaha x sgke!!! aku sgt gmbire se kat uitm tu,, sebab kat sane mmg aku betol2 rase suasane universiti kot,, dgn bermacam2 fakulti,, haihhh bile la aku depat merase suasane universiti yg real agi pasni,, huhuhu

pegi sane nek bas,, 20 buah bas disediekan,, total plajar dlm 800++ yg pegi,, ramai an? hehe gerak kol 6.30pm,, aku naek bas no 11,, otw tu bole lak driver tu psgkan lagu hindustan,, aku rase tajuk cd tu 'best of shah rukh khan' kuttt,, sebab muke dye je kuar nyanyi,, hahaha bile da bosan, tukar tgok citer nagemm aku lpe tjuknye,, haha

smpai dlm 8.30,, mkanan disediekan,, aku,zaty, syaza plan tanak tido kolej,, kiteowg nk tido umah zaty,, pastu ckp ngan pihak pngurusan,,mule2 dyeowg tak bg,, pas kiteowg ckp yg dyeowg ley cye kat kiteowg n tak uat masalh baru dye bg,, rmai gak ar yg kuar mlm tu,, dgn syarat tulis name,,,

so,, mlm  tu memang enjoy ar,,, tp xla enjoy mane pon,, hahaha over betol!! kiteowg just pegi uptown shah alam,pi umah kwn zaty,drive thru mcd, kdai mamak,, tu jeee,, ak mmg suping2 la kan kat uptown tu,, dpat dompet baru kaler PURPLE ngan t-shirt,, hhahaha

aku tak egt smpai umah kol bape,, yg aku tau ngantok giler,, smpai2 bergolek ats katil teros terlelap,, set jam nk bgun awl sbb kene ade kat sane kol 7,,

tademknennye pastu!!! 6.30 baru bgun siap2,, aleh2 smpai sane 7.40 n da kene tggl ngan bas,, tggl 3 owg,, seb bek de 1 bas utk snior2 yg jge kiteowg tu,, dpt la nek skali pi dewan DATC,,

kat dewn tu tayah ckp la ngantuknye cane,, ngantok giler!!! tu la mrayap x egt dnie lagi,, hahaha kol 9.30 baru tun smpai,,

aku mampu nk amek gmbar tun dr skrin je sbb aku dok jao dr dye,,huhu

penande buku,, hehe

tun bersame datuk sahol
aku jeles betol dgn owg yg dapat salam n tandetgn tun,, aku nk gak!! x aci tol ssape yg dok dekat2 ngan tun,, aku dok jao,, :(

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang