Friday, March 9, 2012

kebosanan

selamat pagi~~
apekehalnye la aku x tido lg ni?

konon2 nye baru abes study,, hahaha kagum tak??? masuk ar gak aku study,, cume ade 2 bab aku skip,, sbb aku tak paham,,

mende2 yg aku tak paham ni nk last minute baru cover,, sbb nnt cnfirm cam x best je nk jwb paper,, haihhh aku tak suke la kimia,, cane nk suke ngan kimia ni,, mnyampah tau!! +aku mmg ckup nyampah ngan bende yg aku tak paham+



egt pas study nk borak2 ke ngan sape2,, mslhnye syakirah oiii!! ade ke makeluk yg tak tido lg kol 5pg?? ko je yg makeluk tak normal,, +___+

alaaaaaaaaa,,, bosan kot,, nk hilangkan bosan aku update post kt blog ni ha,, konon2 nye bile aku menaip je adela rase konon2 tgh chat ngan owg,,, hahaha +nmpak x aku sengal?+

da tak tau nk citer pe,, maen game ar,, tggu subuh,, ngantok kang baru tido,, td jwb kimia aku rase nk tersengguk da,, ni ttup je buku 100% segar mate aku,, bertuah sungguh!!! grrrr

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang