Thursday, March 8, 2012

pesta buku antarabangsa 2012

mr google

aku da lame giler mngidam nk pegi sini!!! dr skola rendah kot?

ye ar,, bile ade je event ni mesti time tu waktu skola,mak bapak sah2 la keje,, lau aku dok kl x pon area2 kl senang ar,, ni nun jao ke johoq tuu,, mmg tak pat la nk pi,,, kempunan wehhhh,,

aku da ckp da kat mak,, nk pi pesta buku yg taun ni nye,, lau mak ngan abah x pat cuti,, akak naek train pi kl sowg2,, hahaha +anak betuah!!+

aku jeles kot kwn2 dok citer dpt pi pesta buku,, nak2 lak QILA!! +tgok qila aku mention name ko tande syg,,hoho+ dye slalu dpt pi sbb akk dye de at sane,, uhuk3,, jeles!!!

taun ni aku kene pi gak sbb time tu tgh cuti sem!! hohohoho haruslah aku mnyimpan uet kan??? lalalala ~~

*kowg yg da byk kali pegi mesti ar tak kesah,, untunglaaaa,, sobs3 ;(

2 comments:

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang