Tuesday, May 22, 2012

lagi on9 shopping!!

helo!!!
akhirnyaaaa... barang yg kutunggu smpai jua,,, hohohoho sptutnye smpai smlm,, abes da kt umah ni xde sape nk terime kan,, masing2 keje,, kene la brg aku bertape kt pos office tu,, rini dpt surat soh amek brgnye,,huhu

petang td aku hamek ngan mak,, berkobar2 nk bukak bungkusan tu,,huhuhu dr kedah weh!! jauh tak jauh kan? aku shopping kt sini =D preloved je,, tp aku suke sbb tade nmpak kcacatan pon,, +adela sikit,, :p+




pix yg bwh nie milik 1st class bundle keh.... : )






ni la baju2 yg aku beli... okeh tak? heeeeee inchik abe suda membebel sbb sy dah terrrr addict on9 shopping,,, maaflah,, tp memang taley cntrol nfsu shopping2 nih! hehehe

p/s ::: skg tggu kdtgn bungkusan ke-4 dr Qiradamia Fesyen =D

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang