Thursday, May 17, 2012

online shopping lagi!

hai korang! egt tak sblom ni aku ade kate yg aku dok ngusya2 brg online lagi kt Wanie Cheapprettythings? haaa,, aku bukat takat ngusya je,, siap beli lgi,, hahaha

2,3 menjak ni makin menjadi2 lak aku nk beli barang on9,, asal ek? ntah,, hahaha kt situ aku beli kasut preloved black emozioni ngan Black with white lining Bucket style Vintage bag with Heartsie details +hamboiii!! kemaen name item ko? + hahaha





kebetulan harini aku balek keje lmbat,, lg sploh minit kol 2 aku smpai,, aku rase mmg Allah da rncang kan,, aku jejak je kwsn umah posmen pon sampai,, terus posmen tu sebut name aku n kluarkan bungkusan,, xcited tahu!!! hohohoho


korang...korang..korang... jemputlah melawat page tu,, brgnye cun2 n murah!! =D skrg aku tgh tggu item dr 1st Class Bundle,,, hihihi sje nk tukr angin try brg2 preloved ni,, heeeeee selamat bershopping!!! :D

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang