Friday, June 29, 2012

cerita yg tertangguh

salam....
selamat sjhtera....
haiiiiii semuee!! nk cite ni nk citeee.... aku kan..sbnrnye kannn...nk update bloggg...tp kan.. ade je hlgn..huhu
dr sbtu lps nk update da..tapi apakan daye.. esoknye aku tibe2 kene diarrhea... =( 1 hari melepek je ats katil sbb tak larat da kene kuar masuk toilet..huhu ari isnin g klinik Alhamdulillah sembuh.. =)

ari selase nk update lg.. ade prkre lain yg bole mndtgkan idea nk update blog... so,aku hold dulu konon2 nye nntla baru nk uat..hahaha

hari rabu pun cmtu gak..tambah lg pngalmn mngmbirekn yg bole aku muatkan dlm blog... so skrg ni still tertgguh... tggu nntla ae.. aku sisipkan gambar skali..hihi

ni pon kire aku update gak an? hahaha jumpe nnt ye? =)

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang