Sunday, April 17, 2011

baju same

ngeh3~~~
aku kan suke mlmbatkan2 update belog ni,,malas tau,,hahaha
ni nk stowi sal ari khamis 14 APRIL 2011,,
se ni aku tgh tggu next class start kol 12 kt bilik kuliah 25 a.k.a bk25,,tp besenyer ari khamis ni kiteown mmg kne tggu dak len kuar dr klas tu,,so mentare nk nuggu pi la jln2 kat koridor an...
ake se tu call bf aku jap kat tpi bk23,,kt citu de meje,,dok ats meje tuh,,,x lame pastu dak2 dr bk tu kuar,,dak pompuan yg memule kuar tu dye pi toleh ke kanan n tetibe dye patah blik msok bk tu,,aku da gnjil jer,,npe yer?? rope-rope nyer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

baju aku dengan dye same la!!!!!!!!!!!!!!!!!sebijik kot,,hahahaha series!!aku x penah jumpe owg pkai nju same,,,kcuali la bju persatuan ke ape ker,,ni baju kurung,,ngahahaha,,sblom ni aku dok gelakkan kengkawan aku yg kne bju same ngan dak kt kampus,,skali kene diri sendrik r,,hahaha

dak tu lak da bengang2 jln depan aku,,aku lak ley statik je kat citu dgn mke toye,,mls nk bla sbnrnyer,,hahaha kengkawn dye da uat mke plik kat dak tu,,coz dye dok men nyorok2,,aku lak bengang coz kengkawan dye sume nk pndang aku,,apekah??sy bukannyer jelite sgt utk tatapan umum keh,,,hahaha

mse nk tggu lif tu dak tu ley nyorok blakang tiang,,aku yg gli hati nengok dak tu,,se msok lif dye owg pertame msok,,kah3,,lawok sungguh!!!!relek la che kak,,control ayu sudah,,hehehe :p

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang