Sunday, April 17, 2011

dinner~~~

walla~~~~
cite ni da lame,,,
tp kmalsan aku terlebey2 lemak,,make baru ari ni la nk citer,,hehehe
12 APRIL 2011,,,Night Of Inspiration~~~
time ni aku pi dinner ngan bf aku,,,bf aku ajk,,aslnyer dinner ni just untuk bussiness student je,,tp da akhir2 tu bukak la untuk course len lak,,,make tercampaklah aku dak sains kt mjlis ni,,hehehe
seblom mjlis ni mmg aku mngelabah giler coz tatau nk pkai per,,aku bygkan dinner tu mcm 1 mjlis yg agk grand yg owg pkai bju lip lap lip lap,,hahaha aku ne de nju cenggitu,,last2 dress up aku mlm tu sumenyer FREE OF CHARGE,,,,hahahaha

  • tdung---ousmatenyer a.k.a faeza
  • baju---classmatenyer a.k.a suhana
  • sluar---mdsmatenyer a.k.a najwa
  • sandal---bf bgy a.k.a malek bu~~
  • celak---ousmate a.k.a fatyn
  • eyeshadow,lipstik---ousmate a.k.a malina
  • maskara,foundation,compack powder---ousmate a.k.a laila
untungla saye,,hahahaha sbnrnyer de bju,,tp tu la,,da bawak blik,,c malek ni pon bkn nk roger awl2,,,dah sgale2nyer dtggung owg,,x mlu je aku ni,,hohoho sgale makup tu plak idera bernas ousmate2 kuh,,,sabo je la,,,den da la x bpe minat mende2 ni,,1st time pkai mse zapin kat srawak dlu,,,ni la 2nd time pkai,,huhuhu x bese u!!!! :p

aku pi majlis ni nek kete,,kiteowg gerak konvoi 5 kete,,,sebelom grak kumpul dlu kat umah bf aku ni,,de 1 kete dak pompuan join skali,,yg nek ngan aku wan a.k.a ousmate malek,,yg x ley bla,,1st si wan ni jumpe aku dye pggil aku akak,,apekah??anda!!!sy lg mude dr anda okeh!!!! sabo jer,,da la kate malek syg dye,,ebok je,,malek syg aku la,,hahaha
then,, bermulelah episod aku mlm tu,,,smpai sne aku da segan je,,yela,,aku x knl sape2,,bf aku je dok tgor2 owg,,aku ngekor je dr blakang,,aku sgt la x bese ngan owg,,segan giler,,,se nk dftr dpt cendrehati a.k.a mug,,limited nyer,,huhuhu


se msok dlm dapt 1 meje ngan 5 owg gurl,,,malunyer aku,,mereke nye dress up sgt cntek lau nk bnding ngan aku,,simple je aku ni,,segan~~ :( aku sgt awkward kt meje tu,,seb bek akak2 tu bek,,dyeowg tgur2 aku,,tp aku still segan,,maklumlah,,sy ni tkot ngan owg yg x knl,,huhuhu

se nk mkn aku da uat sesuatu yg memalukan,,,AYAM AKU TERBANG!!!!ngaa!!!malunyer,,seb bek x jtoh kat lantai,,,tp tetap kene tdung aku,,,dyeowg sume cam gelakkan aku,,aku malu,,aku bukan nk ksik ayg tu terbang,,da dye yg mlicinkan diri utk jatoh,,abes tdung aku,,pehtu akak sblh aku tu amekkan lauk len,,segannyer aku,,:( nmpak sgt x pnh dok dlm mjlis2 camtu,,(maafkan sy ince malek krana memalukan anda n dri sy dpn kengkawan anda,,) ni ha ksn percikan aym tu kat tdung aku,,,


pas mkn de performence,,cam bese la kan,,tp lame2 aku ngantok kot,,pehtu aku ngajak bf aku pi amek gambar,,jln2 sket dpt la ilangkan ngantok kan,,huhuhu,dinner tu abeh area 11.30,,,ngantok tayah ckp la,,,pas abeh memasing sebok la nk ngambik gmbar,,yg c malek ni da mls nk mlayan mreke sume yg gile kmere tuh,,,dye ajk kuar jap nk cocok uet metare nk nuggu kengkawan dye,,nk blik gak sesaing kan??wan pon nk ngekor skali,,sebok jer!!hahaha

 pehtu sblom dye nek kete dye pggil aku akak lagi,,ape ni?? pehtu aku ckp kat dye cani,"asl asik pggil akak jer??owg lg mude la!!" alsn dye simple jer "sbb aku pggl malek abng"  ngaa!!!tade kne mngene,,cepuk kang!!! pehtu pi la cucuk uet,,then si wan ni mrenggek lak nk terkucil,,ade je la mamat nih,,pi sggh stesen myk,,pas da suda dye msok kete,,dye ckp cani,"akak,abg,,toilet tu scary,,misteri je,," apekah??egt anda comel ngadu gitu,,huhuhu ta layn,,:p pape je la wan oiiii!!!!

                         ~ ni pic aku ngan malek,,jao la wan amek :( ~

                    ~ ni wan ngan malek,,hahaha klakow muke sesowg ~

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang