Saturday, October 29, 2011

ice cream magnum


mari kawan-kawan,, kite cerite pasal ice cream ye,,, haha ko nk tukar mode cikgu tadika ke? haha
td aku baru lepas makan eskrem,, sje paw mak aku blikan eskrem,, alkisahnye nk jimat uet sndrik,, *durhaka sgguh ko ni jimat uet semate2 utk eskrem je,,haha  

mak blikan cornetto 4, magnum almond 1,, disebabkan aku x pnh mkan lg magnum tu sile kesiankan aku aku mkan la yg tu,, plastik nye pon cam menarik perhatian n uat aku eksaited nk makan,, hahaha cam kekanak riang je ko ek?

cair kan air liuq kowang? nyum3

skali ngap je aku terdiam 0.7777777 saat perluke hahaha,,, MANISNYERWWW!! aku mmg agk sensitip ngan mende2 manis ni,,, uhuk3 rse x sggup nk abeskan sowg,, nk buang syg,, so aku bagi mak,abh,adik aku sowg 1 ngap,, abes pon!! hahaha 

pasni xnk mkn da eskrem tu,, manis,, :( slalunye camtu an? bile kite terlbey xcited kat sesuatu perkre msti mende tu x brape nk xcited an? kowg paham x mksud aku? sile la pham,, huhu

p/s : terase lagi kmanisan melekat di lidah,,huhu :(

0 comments:

Post a Comment

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang