Monday, October 24, 2011

mulut jahat

*ihsan mr google sperti biase,,hehe
heya,, lama x menaip,, alsan normal,, malas!! hehe rini aku terpikir 1 topik yg nk dbincangkan dgn kalian2,,, pe pendpt kowang pasal "mulut jahat"? kire mcm mulut tade insurans,, ckap aci redah jeee,, 

aku tau x sume owg perfect,, aku pon same,, kadg2 aku nye mulut pon men lepas je,, aku bukan nk kate aku ni baek sgt,, tp aku jnis yg ley cntrol pe yg aku nk ckp n aku takan sesuki je nk ngate org itu ini,, mgkin sbb tu aku macam kurg senang dgn org yg abes lpas dye ckp,,, awl2 aku ckp pde pndpt aku "mulut jahat" n "cakap lepas" x same,,, so,jgnla de yg slh pham lak ngan entry aku ni,,

aku terpikir,, "org yg mulut jhat ni x rse bersalah ke kcikkan aty org len?",, mulut jahat ni bg aku kate2 yg dilemparkan agak kasar dan x penah pkir prasaan org,, da lak tu pantang dgr org laen bercrite ade je nk ditambah,, lps tu sebar sane sini,, tu jd dose fitnah lak,,

ade gak ktegori mulut jahat ni dyeowg smcam x sdar yg dyeowg ni mlut jhat,, kire mcam ape yg dye ckp tu bg dye hnyelah gurauan semate,, pdahal org yg dgr dye berkate2 dah mcm sembilu mnusuk kalbu je,, aku ckup x slese dgn org yg cmni,, aku diam je lau berhdpn ngan org cani,, lau aku x than je aku balas blik kasik dye egt sikit yg dye tgh skitkan aty aku,,haha

aku x taula,, laki nye gurau mmg kasar an? kdg2 bile dye bgrau ngan pompuan,pompuan tu jd x slese,, kne egt sikit ye kaum laki yg pompuan ni jnis lmbut n snsitif,, 

aku ckup plik dgn laki yg mulut nye chot chet mngalahkan pompuan,, dah tu ngutuk n ngate org pon ngalahkan pompuan,, x sgke aku,, egtkn laki jnis x amek port tp rpenye same je,,hehe

6 comments:

  1. yang pasti aku tau aku memang mulut jahat.. hahah!

    ReplyDelete
  2. sile angkat bendere putih,,hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahh! +sambil tunjuk bendera malaysia jiwa patriotik+

    ReplyDelete
  4. kaw ta payah nk berpatriotik sgt,, aku tau la ko lahir BULAN merdeka,,hoho XD

    ReplyDelete

 

Cerita.Hati.Kecil.Syakirah Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang